Fra forandring til formidling

Processen starter typisk med en forandring, du vil skabe med video i din markedsføring, og den ender med formidlingen af indholdet.

 

Det fleksible ved online video er, at det ikke skal passe ind i en bestemt tidsramme. Indholdet styrer tidslængden, og hvad der passer bedst til den platform, det skal distribueres på.

 

Det er faktisk platformen, der definerer, hvordan den færdige video skal se ud og formidles. Jeg arbejder med en ”modervideo”, som versioneres til den eller de andre platforme, den også skal publiceres på, Facebook, LinkedIn, Twitter osv.

 

Inden jeg giver et tilbud og kaster mig ud i en produktion, skal vi for en stund blive til en ”redaktion” og idéudvikle både indhold og strategi. Processen ser sådan ud:

FORANDRING:

Vi tager en uforpligtende snak om, hvilken forandring, du vil have skabt med video i din markedsføring, dine ønsker og behov. Jeg giver nogle indledende bud på, hvordan formatet kunne se ud

FORSTÅELSE

Jeg udvikler et videoformat, der kan levere dine ønsker og behov og sender et samlet tilbud. Accepterer du, går processen videre.

FORMAT:

Videoformatet produceres i det antal afsnit, vi har aftalt. Du får hvert afsnit til gennemsyn og godkendelse.

FORMIDLING:

Når videoerne er produceret kommer en ligeså vigtig del: Publiceringen og distributionen på de relevante platforme, vi har aftalt at formidle indholdet på.

Få en enkel og billig hjemmeside lavet af Dit Online Visitkort